OBJECTIUS

OBJECTIUS

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIGIDES GENER

EIGIDES GENER

diumenge, 15 de febrer del 2015

EIXIDA A PETRÉS (14/02/2015)

Encara que un poc tard, CRÒNICA de l’eixida a Petrés del 14 de febrero de 2.015.

No vaig quasi cap dissabte, i un que vaig me toca la crònica. No me desagrada fer-la, més bé al contrari, el que passa és que tinc menys vivències que els que ixen junts a les 8:00. Tot i això, jo puc contar que des de les 8:20 que agafe la bici fins a les 9:05 que eixia, vaig canviar dues vegades el pneumàtic, i després anar a ca KM (que obria a les 9) per comprar-ne dos. A partir d’ací cap a Almenara pel camí més curt i fins a Petrés en 56 minuts.
En arribar, ja eren tots allí. De veritat que feia goig la taula, a saber: per València, Julio, 
Antonio i Javi, per La Vall, José, Pedro, Vicent, Tomás, Joan i David. 
Al començar l’esmorzar varem tindre l’agradable visita de Paco, Pagés i Blai que venien en la bicicleta de muntanya. Bon esmorzar, bona tertúlia. Al costat dels biqueros varen comentar l’eixida de juliol entre altres. Després coca petressana,(tornen les bones costums?) i bon rebentat i cap a la bici. On per cert, vaig escoltar una exclamació poc encertada. A partir d’ací i sense novetat, en l’aire bufant benèvolament fins a la rotonda de Moncofa. Jo tombe cap a La vall i els morrallers vallers per La Vila-vella. Si teniu que comentar alguna cosa, tant de l’anada com d’aquest últim tram ho feu.

David

David, a l'anada no ha hagut res destacable, en bona harmonia i xerrant hem fet el trajecte amb tranquil·litat llevat d'alguna maniobra imprudent que va posar en perill als que tancaven el grup.
El tram de La Vilavella ha estat més del mateix d'altres vegades. Tots junts fins a La Vilavella i el tram d'ací a La Vall, el de sempre que se'n va, provoca i en arribar al Randero fa el ridícul.
Jose

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada