OBJECTIUS

OBJECTIUS

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIGIDES GENER

EIGIDES GENER

diumenge, 27 de juliol del 2014

EIXIDA A PETRÉS (26/07/2014)

UN DIA TRIST

Avui ha estat un dia trist per als components de "la Morralla". Un membre de la nostra colla ha decidit dir-nos adéu a nosaltres i a tot allò que l'envoltava i que formava part de la seua existència. No puc dir res més, m'ha sobtat la notícia quan Josep, en arribar al bar de Petrés David i jo, ens l'ha donada.
No entenem res de res. Un trosset de la Morralla sempre serà teu
JOSÉ CARLOS, ALLÀ ON ESTIGUES, QUE SIGA EN PAU.

CRÒNICA DEL DIA
Avui em toca a mi. Desprès de mes i mig sense eixir per estar de baixa, en incorporar-me m'ha tocat la xina de fer la crònica. No és el dia més agradable, com tothom pot entendre. Malgrat tot vaig a intentar fer un pensament i fer la crònica amb normalitat:

8:10 h del dissabte 26 de juliol, davant de casa David, en la platja de Moncofa. Estic esperant a David, que al cap de 5 mints (8:15h) tal i com haviem acordat la nit anterior, apareix damunt de la bici.
"Anem cap a l'esquerra" em diu quan ens veiem els dos damunt de la bicicleta. Fem unes quantes giragonses i, sense pujar pràcticament cap costereta, em porta, amb mà de mestre, fins a Petrés en una hora i quart (27 km en 75 minuts). En arribar i veure que encara no havien arribat els companys, decidim anar cap a Gilet per veure si en veiem algú. Quan arribem al rellotge de Gilet eren les 9:48 h. Peguem la volta i ens en tornem cap a Petrés. Quan arribem al bar de Petrés, les 10:00 h, els companys ja estaven asseguts en taula. Resulta que mentre nosaltres haviem anat a buscar-los cap a Gilet, ells havien anat a per Julio i havien tornat. Tot perfecte (Julio ha posat una creueta en la seua llibreta).
Estem en taula Toni, Julio, Jose, Pedro, David i Vicent. Podeu imaginar que els comentaris han girat fonamentalment al voltant de José Carlos. L'entrepà ha estat de primera, si més no els que jo he "capiscat" i el rebentat també. Cal dir que Pedro ha tractat d'emparellar a Toni amb una de les xiques que treballen en el Bar. Podeu imaginar la que s'ha armat. Ha eixit la neboda de Joan i sembla ser que la cosa s'ha quedat en l'aire. El proper dia veurem en què acaba açò.
Al voltant de les 11:15 h hem eixit de Petrés. Hem dit adéu a Julio que se n'anà cap a València i hem fet marxa cap a Moncofa-La Vall. La Marxa ha estat molt bé, tot i tenir en compte que Vicent (jo) no estava tant ràpid com la resta dels companys. Quan David i Jo hem arribat al començament de les giragonses del matí ens hem acomiadat de la resta dels companys (Pedro, Jose i Toni)que han continuat fins a La Vall. Al voltant de les 12:30 h hem arribat a la platja de Moncofa. Dia de mercat.

Kilometratge aproximat (sumant l'anada i viguda a Gilet): 62 km

Una forta abraçada a tots.  Vicent


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada