OBJECTIUS

OBJECTIUS

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIGIDES GENER

EIGIDES GENER

dimecres, 11 de juliol del 2012

EIXIDA A NÀQUERA (07/07/2012)

Pel que m'han dit i el poc que sé; però per tal de que quede constància de l'eixida, el dissabte ha anat a Nàquera que jo m'hagi enterat: Pedro, Joan, Mª Pilar, Jose Carlos, Julio i Toni, si m'he deixat algú feu un comentari i ho dieu. El lloc d'esmorzar ha estat en un bar regentat per xinos, m'han dit que bé, no sé si pel preu o pel menú. La tornada segons m'han dit ha segut còpia de la de l'any passat, fer una volata més llarga per desconeixement de la ruta, per la fuga de Julio, per la punxada de Pedro, no sé, l'important és que a la fi van fer al menys els xilxeros 90km que no està gens mal.

Per un altre costat comentar que tres membres de la Morralla, Vicent, Jose i David esmorzarem en Azúevar. Jose i Vicent ferem el recorregut en BBT per la zona d'escales (per tal de preparar-se per la marxa de tres dies pels Pirineus navarresos la setmana que ve) i David en la de carretera per Soneja. Destacar que l'esmorzar va ser en l'hostal Serra Espadà que nosaltres quan hem anat a esmorzar a Azúevar l'hem deixat de costat per si fora car i ha resultat que en 5€ ha estat un esmorzar a l'altura del d'Eslida i la proba és que estava ple de ciclistes. Prenem nota.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada