OBJECTIUS

OBJECTIUS

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIXIDES DIMECRES I DISSABTE

EIGIDES GENER

EIGIDES GENER

dilluns, 9 de maig del 2011

Eixida Canet d'en Berenguer (7/5/2011)

Com Jose no va eixir el dissabte per compromisos amb S. Vicente i les seues activitats, faré aquesta setmana de cronista perquè quede constancia al blog de la eixida a Canet. Allà ens vam ajuntar Pedro, David, Julio i Quique. Jo amb una mica de retràs perquè esperant creuar-me amb els de la Vall, vaig arribar fins a Torres-Torres, allà vaig telefonar a Pedro i em va dir que estava a Sagunt esperant a Julio. El cas és que érem quatre i per tant varem fer quatre rutes diferents per anar. Caldrà seguir els consells de José de rebatejar la penya.
La volta en grup fins al Ventorrillo, i allí els de la vall a patir l'aire del que prèviament havien gaudit i els de València a deixar-se portar pel Déu Eolo.
Per al dissabte 14 Jose publicarà la ruta al seu bon entendre, per si serveix d'alguna cosa Julio i jo proposem si fa bo pujar a l'oronet i si no Petrés.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada