OBJECTIUS

dimecres, 21 de juny del 2017

EIXIDA A TORRES TORRES (21/06/2017

A LO TONTO A LO TONTO
Com aquell que no fa res, hem eixit aquest matí Joan, Pedro i Jose, primer en busca de Manuel a la redona de Xilxes i ja tots junts, "a lo tonto a lo tonto" hem anat pedalejant, primer vora mar, fent un recorregut per les platges de La Llosa i Almenara per pujar cap a la serra pel assegador de Benavites passant per la redona de la N-340, moment que a Pedro li ha entrat el dia tonto, s'ha despenjat dient que està cansat, no sabem si del quilometratge del dia anterior a Alboraya, de si l'empatx d'orxata, de si del bocata boquimoll que li havien tret, la cosa és que, qua pren aquesta actitud, es deixa caure i ni estirant en corda aconsegueixes que segueixi roda. En aquest panorama hem entrat en Les Valls fent un laberint de camins (que Pedro no ha volgut fer i s'ha anat directe a Torres Torres, mentre, nosaltres continuàvem en el galimaties per tal de fer temps, fins que hem accedit a la carretera de Tores Torres i amb el repte d'anar a per Pedro, cosa que no ha tardat gaire en produir-se. L'hem passat i tot seguit venia la cruïlla que va cap a Algar i tomba per ella amb la intenció d'anar per Algimia, Pedro es fa el tonto i segueix a la d'ell en direcció Torres Torres, Manuel, Joan i Jo, si vols o no vols agafa a pit el primer tram que té un bon desnivell (cosa que no es nota al revés, que és com ho solem fer sempre). I puja que te puja, fins arribar a dalt i ja trencar a l'esquerra en busca d'Alfara.
Hem arribat al bar passat els 40km i on lògicament ens estava esperant Pedro. Aquesta vegada no hem tingut problemes per agafar taula i hem estat dins, segurament el canvi d'administrador del bar ha restat clientela. En quant al servici no hem notat cap diferència, manté la mateixa qualitat i atenció. Seguirem venint.
Al tornat hem fet la ruta al revés amb algunes variants per tal d'apropar a Manuel a Moncofa. L'accés a la N-340 ha segut per camins diferents i ja en la N-340 l'hem seguida amb la intenció de fer l'acomiadament en la redona de Moncofa; però pedro ens tenia reservada l'última parida, a l'altura del camí de Xilxes ens dia adeu i ens deixa. Nosaltres continuem i Joan i jo tenim el mateix pensament, en comptes d'arribar a la redona de Moncofa ho fem en l'anterior,en la del camí de Cabres i provem d'arribar abans que ell a La Punta. Es clar això ha suposat un canvi de ritme; però l'hem clavat, on s'ajunten el camí de Xilxes i el de Cabres a l'alçada del motor de la Punta, hem arribat tots tres. Ja a partir d'aquí, tots junts hem seguit fins La Vall.